Οδηγός Επιστροφής
Λόγοι επιστροφής :
Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν το οποίο αγοράσατε από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-byte.gr για τις εξής περιπτώσεις :
1) Διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε (μη προβληματικό είδος – λάθος εκτέλεση παραγγελίας από www.e-byte.gr).
2) Δεν έχετε αποσφραγίσει το είδος μεν αλλά μετανιώσατε για την τελική σας επιλογή δε. (μη προβληματικό είδος) .
3) Διαδικασία D.O.A. (dead on arrival) . Προβληματικό είδος στις πρώτες μέρες απόκτησης του και σύμφωνα με τις καλύψεις πολιτικής D.O.A. του εκάστοτε κατασκευαστή.
4) Επιστροφή προς service λόγω εγγύησης – σύμφωνα πάντα με την ισχύουσα χρονική ισχύ εγγύησης του κατασκευαστή (προβληματικό είδος) .
Όροι επιστροφής και διαδικασία επιστροφής των παραπάνω περιπτώσεων:
Σε κάθε περίπτωση μαζί με το προϊόν χρειάζεται η προσκόμιση της απόδειξης ή τιμολόγιου αγοράς
1) Στην περίπτωση επιστροφής μη προβληματικού είδους λόγω λάθους εκτέλεσης της παραγγελίας σας από το www.e-byte.gr , τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουνε αποκλειστικά και μόνο την E-Byte ! Θα φροντίσουμε να καλυφτείτε άμεσα με το σωστό είδος/είδη και στην περίπτωση μη διάθεσης του είδους να πιστωθείτε το καταβληθέν ποσό εφόσον το έχετε προ εξοφλήσει. Θα σας παρακαλούσαμε σε αυτή την περίπτωση επιστροφής να επιστρέψετε το λάθος εμπόρευμα όπως το έχετε παραλάβει κατά την αποστολή μας.
2) Στην περίπτωση που μετανιώσατε για την ηλεκτρονική σας επιλογή του είδους (μη προβληματικό), μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση λιανικής απόδειξης ή τιμολογίου με την προϋπόθεση το είδος να διατηρηθεί στην αρχική εργοστασιακή του συσκευασία χωρίς να υπάρχουνε δείγματα παραβίασης της ταινίας ασφαλείας – γνησιότητας ή χρήσης του προϊόντος . Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές εφόσον έχει παραποιηθεί η εξωτερική/εσωτερική εργοστασιακή συσκευασία. Επίσης δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές σε είδη που κατασκευάζονται ή παραδίδονται από το κατασκευαστή-ες που αντιπροσωπεύουμε , κατόπιν δική σας ειδικής παραγγελίας . Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής καλύπτονται από εσάς. Η πίστωση του είδους εκτελείται άμεσα απο την στιγμή που πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις .
3) Στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους από τις πρώτες μέρες κιόλας χρήσης τους (D.O.A. – Dead on arrival) και εφόσον το καλύπτει η πολιτική Doa του εκάστοτε κατασκευαστή ( δείτε αναλυτικά την πολιτική των εγγυήσεων κάτω από το κάθε είδος στην ιστοσελίδα μας ή στην επίσημη ιστοσελίδα του κατασκευαστή) , μπορείτε να επιστρέψετε το προβληματικό είδος στην έδρα μας με δικά σας μεταφορικά έξοδα . Εφόσον διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του Doa , σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν πάντα με συνεχή ενημέρωση σας από το τεχνικό μας τμήμα. Παρακαλείσθε και πάλι σε αυτή την περίπτωση να αποστέλλετε τα είδη με την αρχική τους συσκευασία ώστε να σας επιστρέφονται κατά την αντικατάσταση τους πάλι όπως τα παραλάβατε αρχικά!
4) Στην περίπτωση επιστροφής για την διαδικασία service σε προβληματικό είδος στα πλαίσια της ισχύουσας χρονικά εργοστασιακής εγγύησης , μπορείτε να το αποστείλετε στην έδρα μας για το τεχνικό έλεγχο. Τα μεταφορικά έξοδα παραλαβής του ελαττωματικού είδους και η επιστροφή του επιβαρύνουνε εσάς. Για αυτό εφιστούμε την προσοχή σας να εξετάζετε τους όρους εγγύησης των προϊόντων από την ιστοσελίδα μας μιας και πολλές φορές τα μεταφορικά έξοδα καλύπτονται απευθείας από τον κατασκευαστή π.χ. Monitors.
Προκειμένου να επιστρέψετε το προϊόν σας παρακαλούμε αποστείλτε email στο support@e-byte.gr αναφέροντας τον αριθμό ηλεκτρονικής παραγγελίας σας και το λόγο επιστροφής. Εκπρόσωπος του e-Byte σύντομα θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και μέσω email αλλά και τηλεφωνικά.
Επιπλέον, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλέφωνο 2110122588 για πληροφορίες.