Βήματα μετά την αγορά refurbished υπολογιστή!

Βοήθεια μετά την αγορά σας

Μετά την αγορά ενός refurbished υπολογιστή, μπορεί να αντιμετωπίσετε διάφορα τεχνικά ζητήματα ή να έχετε ερωτήσεις για τον τρόπο λειτουργίας του. Ακολουθούν μερικές συμβουλές και βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε.

FAQ

Συχνές ερωτήσεις

Απαντήσεις αναφορικά με συχνές απορίες πελατών.
Σύνδεση υπολογιστή στο ασύρματο δίκτυό σας

Για Windows 10

  1. Επιλέξτε το εικονίδιο Δίκτυο ή Wifi στην περιοχή ειδοποιήσεων.
  2. Στη λίστα δικτύων, επιλέξτε το δίκτυο στο οποίο θέλετε να συνδεθείτε και έπειτα επιλέξτε Σύνδεση.
  3. Πληκτρολογήστε το κλειδί ασφάλειας (συνήθως ονομάζεται κωδικός πρόσβασης).
  4. Ακολουθήστε τυχόν πρόσθετες οδηγίες.

Για Windows 11

  1. Επιλέξτε το εικονίδιο Δικτύου στην περιοχή ειδοποιήσεων και, στη συνέχεια, επιλέξτε το εικονίδιο > δίπλα στη γρήγορη ρύθμιση Wi-Fi για να δείτε μια λίστα με τα διαθέσιμα δίκτυα.
  2. Επιλέξτε το δίκτυο στο οποίο θέλετε να συνδεθείτε και, στη συνέχεια, επιλέξτε Σύνδεση.
  3. Πληκτρολογήστε το κλειδί ασφάλειας (συνήθως ονομάζεται κωδικός πρόσβασης).
  4. Ακολουθήστε τυχόν πρόσθετες οδηγίες.
Βοήθεια με χαρακτήρες πληκτρολογίου

Μέσα στην συσκευασία  που παραλάβατε θα βρείτε σετ αυτοκόλλητων για το πληκτρολόγιο με όλους τους Ελληνικούς χαρακτήρες, για να τα κολλήσετε στα πλήκτρα που επιθυμείτε.

Εξυπηρέτηση Πελατών

Ζητήστε μας βοήθεια

Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τον νέο σας υπολογιστή ή αν έχετε ερωτήσεις σχετικά με το πώς να τον χρησιμοποιήσετε, λάβετε την τεχνική υποστήριξη που χρειάζεστε.

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση

Καλέστε μας στο 211 0127 438

Βοήθεια εξ αποστάσεως

Εγκαταστήστε το AnyDesk από εδώ

Υποστήριξη μέσω email

Για τεχνική υποστήριξη – service: support@e-byte.gr

Υποστήριξη μέσω VIBER

Εγγύηση

Οδηγός Επιστροφής

Με πολύ άπλα βήματα μπορείτε να στείλετε το προϊόν για έλεγχο στα κεντρικά μας.

Σημαντικές Οδηγίες

Φροντίστε το προϊόν να συσκευαστεί προσεκτικά στην πρωτότυπη συσκευασία που παραλάβατε η αντίστοιχης ποιότητας, μαζί με την απόδειξη και εγγύηση αγοράς.